نوشته شده توسط : حمیدرضا

برش سطوح و اجسام یکی از مهم ترین مواردی است که همواره بشر به آن توجه کرده است، در برخی از برش ها شما نیاز به دقت بسیار بالا و کم ترین خطای ممکن دارید (برش فلزات گرانبها) و اگر این خطا میل به صفر داشته باشد قطعا کاربردش در صنایع مختلف بیش از پیش خواهد شد؛ از این رو قصد داریم توضیحاتی درباره تکنولوژی های برش لیزری را شرح دهیم که بیشتر با آن ها آشنا شوید.

به یاد داشته باشید دستگاه های برش لیزری انواع مختلف دارند و قیمت آن ها نیز با توجه به دقت و تکنولوژی ساخت و همین طور شرکت سازنده کاملا متفاوت است.

 از یک رو نیاز است که شما مختصات برش خود را به دستگاه ارائه دهید تا بتواند آن را دقیقا به همان شکل اجرا کند؛ البته اگر تغییری در سطح و منطقه برش ایجاد نشود و همین طور ورودی اطلاعات شما درست باشد هیچ مشکلی رخ نخواهد داد و در نهایت برش کاملا بی نقص تر از بسیاری از دستگاه ها انجام می شود.

  

فناوری دستگاه های برش لیزری

این دستگاه ها از فناوری های متفاوتی ایجاد می کنند که با توجه به نیاز مشتری و همین طور امکانات لازم از دسته ای خاص استفاده می شود.

ND, Nd-YAG و در نهایت CO2 از انواع دستگاه های برش لیزری هستند و تکنولوژی کار آن ها نیز با تحریک پرتو های کاملا فشرده شده نور است، همان طور که از نامش مشخص است قدرت و نیروی الکترونیکی تبدیل به یک مسیر برش می شود و این مسیر به اصلاح لیزر نامیده خواهد شد و ساختارش نیز در انواع دستگاه ها با توجه به اطلاعات وارد شده کمی متفاوت است.

در واقع سطح برخی از فلز ها نباید هیچ گونه اثر برش خوردگی داشته باشد و کاملا کار بی نقص از آب بیرون آید، بهترین نوع برش قطعا مربوط به لیزر ها خواهد بود.

اما نسبت به برش سطح های بزرگ و مقاوم در برابر فشار و ضخیم محدودیتی وجود دارد که از سیستم های پلاسما نیز استفاده می شود.

ضروری نیست که صرفا برش ها توسط پلاسما انجام شود، مگر این که برش ما بسیار ضخامت زیادی را در بر گیرد.

 

ادامه مطلب در : https://www.linkedin.com/pulse/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%B4-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-info-beamer/



:: برچسب‌ها: دستگاه برش لیزر , دستگاه حکاکی لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا

عوارض دستگاه لیزر مو ، عوارض لیزر دایود ، عوارض لیزر الکساندرایت ، مضرات انجام لیزر موهای زائد :

متداول ترین سوالات در حیطه رفع موهای زائد با لیزر (دایود ، shr  ، الکس ، دایود اکس )

1- آیا لیزر موی زائد در ناحیه تناسلی ، بیکینی موجب نازایی نمی شود؟

- جواب : طول موج این لیزرها از لایه سوم پوست بیشتر نفوذ ندارد.2- آیا در صورت سوختگی در ناحیه تناسلی و یا سایر نواحی با لیزر موی زائد لک و یا تغییر رنگ زیاد است ؟ اایا درمان پذیر هست ؟

- - جواب : بدترین وع سوختگی هم در زمان بین 1-3 ماه تا حدود 80 درصد رفع می شود.

- در خصوص مضرات و یا عوارض دستگاه هی لیزر موهای زائد سوالات زیادی مطرح می شود اما چیزی که می بایست بدانید این است که طول موج390 – 1200 نانومتر که عمق نفوذ تمام دستگاه های لیزر موهای زائد اعم از ipl  ، ایلایت ، اس اچ آر ، دایود ، الکس و الکساندرایت همچنین دایود الکس را شامل می شود.

- این طول موج که از 390- 1200 نانومتر را در بر میگیرد به هیچ عنوان خطر جدی برای بدن به شمار نمی آید.

لیزر الکساندرایت ۲۰۱۸، نوعی لیزر موهای زائد بدن است که یک پرتوی نور پر انرژی را از درون یک کریستال الکساندرایت منتشر می‌کند. هنگامی که لیزر از درون کریستال الکساندرایت عبور می‌کند، یک پرتو نور با طول موج ۷۵۵ نانومتر را تولید می‌‌کند. رنگ نور لیزر قرمز است. لیزر الکس می‌تواند در حالت کیو سوئیچ تنظیم گردد که این باعث تولید یک پرتو نور پر انرژی با پالس‌های کوتاه می‌شود. همین ویژگی لیزر موهای زائد بدن باعث از بین رفتن موهای زائد می‌گردد

 

روش کار لیزر الکساندرایت

سیستم رفع موی زائد لیزر الکساندرایت و مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد به روش مشابه با سیستم لیزر روبی عمل می‌کند. طول موج لیزر مورد استفاده در این سیستم ۷۵۵ نانومتر است که در قسمت قرمز، مادون قرمز طیف نور قرار دارد. این طول موج لیزر مانند لیزر روبی است که عمدتاً توسط ملانین و فولیکول مو (به جای بافت‌های اطراف) جذب می‌شود.

استفاده از سیستم لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موی زائد بسیار معمول است و احتمالاً شما این سیستم را در میان درمان‌های ارائه شده در بسیاری از کلینیک‌های لیزر موی زائد دیده‌اید. سیستم لیزر الکساندرایت سریع‌ترین نوع درمان لیزر موجود در بازار برای از بین بردن موهای زائد بدن است. بهترین نتایج سیستم الکساندرایت در کسانی دیده می‌شود که دارای پوست روشن مایل به زیتونی، به خصوص پوست بسیار روشن هستند. سیستم لیزر الکساندرایت همچنین می‌تواند بر روی پوست افراد زال و دارای پوست کک و مکی (که بسیاری از سیستم‌های لیزر برای آنها مؤثر نیست) مورد استفاده قرار گیرد.

 

لیزر الکساندرایت برای موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • برای رفع موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود
  • درمان لکه‌ها و کک مک پوست
  • درمان رگ‌های عنکبوتی
  • درمان لکه‌های ماه گرفتگی
  • پاک کردن تتو 

 

میزان اثربخشی لیزر الکساندرایت در درمان موهای زائد

پس از انجام تعداد جلسات توصیه شده برای لیزر الکساندرایت حدود ۷۰٪ از موهای زائد برطرف خواهد شد. تعداد جلسات لازم برای موهای نازک معمولاً بین ۶ تا ۸ جلسه و برای موهای تیره و ضخیم‌تر ۸ تا ۱۲ جلسه است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر چه لیزر سریع‌تر باشد، در جلسات کمتری قادر به از بین بردن بخش‌های بزرگی از موهای زائد خواهد بود. به بیماران علاقه‌مند به درمان مناطق بزرگ‌تر موهای زائد (مانند شکم، سینه، پشت، شانه‌ها و یا پاها) اغلب استفاده از لیزر الکساندرایت توصیه می‌شود. لیزر الکساندرایت تنها لیزری است که برای درمان پر مویی یا “سندرم آمبراس” توصیه می‌شود.

از بین بردن موهای زائد با لیزر می‌تواند احساسی مانند برخورد یک کش پلاستیکی به پوست شما داشته باشد، با این حال استفاده از بی‌حسی موضعی می‌تواند دردتان را کاهش دهد، همچنین سیستم لیزر دارای یک گزینه خنک کننده برای به حداقل رساندن هر گونه درد و ناراحتی است. به طور معمول، این روش می‌تواند ۳۰-۴۰ دقیقه به طول بینجامد، اما زمان واقعی آن بستگی به وسعت ناحیه تحت درمان دارد. هنگامی که جلسه اولیه به پایان رسید، شما ممکن است مقدار تورم جزئی در ناحیه تحت درمان داشته باشید، اما این تورم معمولاً در عرض چند ساعت برطرف خواهد شد. برای رسیدن به نتایج نهایی مورد نظر، بسیاری از بیماران نیاز به سه جلسه (یا بیشتر) با فواصل ماهانه دارند تا فولیکول‌ موهایی در طول جلسات قبلی در فاز استراحت و یا ریزش بوده‌اند، از بین برود.

 

مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت

  • میزان نفوذ لیزر به پوست مناسب است
  • این لیزر میتواند موهای نازک و روشن را هم حذف نماید
  • امکان به کارگیری آن برای تمام افراد با انواع پوست ها فراهم است
  • قدرت بالا و از بین بردن موثر موهای زائد در کمترین جلسات درمانی از جمله ویژگی های منحصربفرد دستگاه لیزر الکساندریت می باشد .

 

عوارض جانبی استفاده از لیزر الکساندرایت

میتواند تغییرات رنگدانه ای به وجود بیاورد-روشن شدن یا تیره شدن پوست

 

مزایا


  • دارای نرخ نفوذ به پوست بسیار خوبی است.
  • برخلاف لیزرهای دیگر برای موهای نازک و ریز موثر است.
  • برای رنگ پوست سفید بسیار موثر می‌باشد.
  • می‌تواند طیف وسیعی از مشکلات پوستی را درمان کند.
  • دارای دوره‌ی بهبودی کوتاهی است.
  • این لیزر نیاز به تعداد جلسات درمانی کمی دارد.
  • عوارض جانبی لیزر جدی نمی‌باشند.
  • نرخ تکرار سریع لیزر به معنی افزایش سرعت درمان است.
  • بر روی انواع مختلف پوست از رنگ سفید تا زیتونی موثر است.
  • برای انواع نازک مو در مقایسه با لیزرهای دیگر موثر می‌باشد.
  • سیستم لیزر دارای نرخ نفوذ بسیار مناسبی است.
  • نواحی بزرگ پوست پوشش داده می‌شوند.

کاربردهای لیزر الکساندریت


رفع موهای زائد

نور لیزرهای الکساندریت در ساختار موها توسط ملانین جذب می‌شود. هر بار تاباندن لیزر طی یک دوره‌ی چند میلی ثانیه‌ای، توسط ملانین موجود در فولیکول جذب می‌شود. این انرژی در فولیکول مو تبدیل به گرما می‌شود. سلول‌های بنیادی عملکرد موی خود را از دست می‌دهد. بنابراین، رفع دائمی موهای زائد بدن بطور دائمی حاصل می‌شود. در صورتی که رنگ پوست تیره‌تر از رنگ ملانین باشد، انرژی لیزر توسط پوست جذب می‌گردد. این امر می‌تواند باعث سوختگی و ایجاد لک روی پوست شود. به همین دلیل از لیزر الکساندریت تنها برای پوست روشن قابل استفاده است.

جوانسازی پوست

لیزر الکساندریت مقادیر زیادی گرما را به پوست اعمال می‌کند که باعث تحریک تولید کلاژن می‌گردد. این امر منجر به سفت شدن پوست از طریق انعقاد خون می‌شود که بافت و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد. این روش نه تنها یک درمان عالی برای جوانسازی پوست است، بلکه تاثیر پیری بر روی رنگدانه‌های پوست را نیز به حداقل می‌رساند.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست با لیزر الکس یک روش ثابت شده برای رفع چین و چروک‌ها، لکه‌های پیری، جای جوش و سایر لکه‌ها و نیز سفت کردن پوست و یکنواخت کردن رنگ پوست می‌باشد. آنچه که بیمار در حین بازسازی سطح پوست با لیزر حس می‌کند بستگی به عمق و ناحیه تحت درمان و تحمل وی در برابر درد دارد. درمان‌های لیزر در عمق بیشتر (که برخی از لایه‌های بیرونی پوست برداشته می‌شوند) ممکن است مستلزم استفاده از بی‌حس کننده موضعی یا آرام بخش داخل وریدی برای راحتی بیمار باشند.

تغییر رنگ پوست 

طول موج لیزر الکساندریت ظاهر رنگدانه‌های ناخواسته در پوست را با استفاده از نور و هدف قرار دادن ناحیه‌ی تغییر رنگ داده کاهش می‌دهد یا از بین می‌برد. این روش اثرات پیری ناشی از آسیب نور خورشید را از بین برده و لکه‌های پوستی (لکه‌های ناشی از نور خورشید، لکه‌های پیری و کک و مک) در نواحی تحت درمان را برطرف می‌کند. در حالی که برخی نواحی با یک جلسه درمان می‌شوند، اما نواحی دیگر ممکن است نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی داشته باشند. در شرایطی که نیاز به چندین جلسه باشد، در هر جلسه بهبود چشمگیری مشاهده می‌شود.

مشخصات تکنولوژیکی لیزر الکساندریت


لیزرهای الکساندریت بطور کلی دارای تمام خصوصیات فنی لیزرها هستند. این تکنولوژی فلش، لمب نامیده می‌شود. انرژی تولید شده توسط لیزر دارای برخی مکانیزم‌های آینه است که یکی از اساسی‌ترین خصوصیات پرتوهای لیزر که بصورت موازی با هم حرکت می‌کنند می‌باشد. لیزر الکس نیز به همین طریق عمل می‌کند. پرتوهای لیزر که با کمک آینه‌ها متمرکز می‌شوند از طریق کابل‌های فیبری و یک ابزار مخصوص دستی به پوست اعمال می‌شوند. با استفاده از این وسیله استفاده کننده از آن می‌تواند سرعت اعمال پرتوهای لیزر را تعییر دهد.

دوز لیزر

دوز اعمالی لیزر تعیین کننده‌ی کارایی رفع موهای زائد بوده و عامل مهمی می‌باشد. با بالا رفتن دوز لیزر، کارایی آن افزایش می‌یابد. اما در این صورت پوست می‌تواند آسیب ببیند. بنابراین، متخصص پوست بسته به نوع پوست دوز لیزر را تعیین می‌کند. متخصصین و افراد مجرب در زمینه لیزر در نحوه‌ی استفاده از لیزر مهارت کافی را دارند.

مدت زمان پالس لیزر

مدت زمان اعمال انرژی لیزر در یک فاصله‌ی زمانی مشخص، پارامتری است که باید در نظر گرفته شود. مدت زمان تاباندن لیزر برای پوست‌های تیره افزایش می‌یابد.

محدودیت‌های لیزر الکساندریت


لیزرهای الکساندریت لیزرهای مطمئنی هستند. لیزرهای الکساندریت را می‌توان تنها در انواع پوست روشن استفاده کرد. پوست‌های تیره ممکن است در اثر نور این لیزر دچار سوختگی و لک شوند. این روش برای پوست‌های برنزه نیز مناسب نمی‌باشد، زیرا در این نوع پوست فعالیت ملانین‌ها افزایش می‌یابد. به همین دلیل باید تا برگشتن رنگ طبیعی پوست منتظر ماند.

یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر الکساندریت این است که می‌تواند باعث ریش ریش شدن موهای صورت و گردن شود. این عارضه جانبی بخصوص در افراد با موهای نازک بیشتر رخ می‌دهد. برای این منظور انتخاب پزشک مجرب بسیار مهم است. مراکز مجرب در زمینه لیزر الکساندریت اغلب از استفاده از آن برای صورت خودداری می‌کنند.

معایب


  • این سیستم برای استفاده در پوست‌های تیره مناسب نمی‌باشد.
  • لیزر مورد استفاده در این سیستم می‌تواند باعث تغییراتی در رنگدانه‌های پوست شود.
  • این سیستم می‌تواند به دلیل نرخ بالای تکرار لیزر دردناک‌تر باشد.
 

چند نوع دستگاه لیزر الکساندریت وجود دارد ؟

در واقع دستگاه لیزر الکساندریت یک نوع دستگاه می باشد که با قابلیت تنظیم نمودن طول موج آن ، می توان از این دستگاه برای انواع پوست و مو استفاده نمود لذا در افراد با پوست تیره نیز بدون محدودیت و نگرانی از تغییر رنگ و سوختن پوست می توان به لیزر موهای زائد پرداخت و نام بردن انواع دستگاه الکساندرایت در تبلیغات، صحت ندارد و تنها تفاوت انواع دستگاه الکساندریت در سال ساخت این دستگاه ها است که برخی از آنها مربوط به سال ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷و۲۰۱۸ می باشند.

 



:: برچسب‌ها: عوارض لیزر الکساندرایت , عوارض لیزر , کندلا , لیزر الکساندرایت یا دایود , دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 , تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت , لیزر الکساندرایت نابلکس , سوختگی با لیزر الکساندرایت , تعداد جلسات لیزر الکساندرایت , عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا

راهنمای خرید مانتو عید ۹۸ مانتو یا روپوش یک لباس گشادی است که روی لباس‌های دیگر پوشیده می‌شود. در این بخش قصد داریم به معرفی راهکارهایی برای انتخاب مانتو عید ۹۸ بپردازیم. خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟ مانتوهای یقه هفت کشیده یک انتخاب مناسب برای شماست. مانتوهایی که برش آن‌ها کاملا راسته است برای شما مناسب است. مانتوهایی که کمر آن زیر سینه قرار دارد بپوشید. خانم‌هایی که بالاتنه کوچک دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟ اگر سینه کوچکی دارید، مانتو طرح دار بپوشید. مانتوهای روشن برای شما بهترین انتخاب است. مانتوهایی که کمر آن‌ها از زیر سینه شروع می‌شود برای شما مناسب است. مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟ مانتوهایی انتخاب کنید که طرح پارچه آن در قسمت‌های مختلف بجز سینه باشد. از پوشیدن مانتوهایی که در قسمت سینه چین دارند خودداری کنید. مانتوهای جذب و تنگ در قسمت بالاتنه اصلا مناسب شما نیستند. خانم‌هایی که اندام درشت دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟ مدل مانتو بلند را به مانتوهای کوتاه باید ترجیح دید. از پوشیدن مانتو جذب و کوتاه خودداری کنید. مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید خانم‌هایی که اندام کوچک دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟ مدل مانتو راسته و جذب برای شما مناسب تر است. مانتویی بخرید که قد آن نه خیلی بلند و نه خیلی بلند باشد. قد مانتو مناسب برای شما تا روی زانو خواهد بود. مانتوهای گشاد شما را کوتاه تر نشان می‌دهد. خانم‌هایی که قد بلند دارند چه مدل مانتویی بپوشند؟ مانتوهای راسته و کمر دار بهترین انتخاب برای شماست. رنگ شلوار را با رنگ مانتو متفاوت در نظر بگیرید تا متناسب تر دیده شوید. پوشیدن مانتوهای خیلی بلند برای شما مناسب نیست. پوشیدن مانتو کوتاه را به شما هرگز توصیه نمی‌کنیم. مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه مانتو عید ۹۸ چگونه باشد؟ هر نوع پارچه مانتویی دارای مزایایی است که بسته به نیاز و نظر مشتری می‌توان از آن در دوخت مانتو استفاده کرد. مثلا پارچه های کشی بعد از شستشو معمولا آب می‌روند اما در مقابل چروک شدگی مقاوم اند. پارچه ریون: به نسبت نازک و خنک بوده و از الیاف مصنوعی تهیه شده است. پارچه فاستونی: از پشم و کرک و پلی استر تهیه شده و برای مانتو اداری مناسب است. پارچه نخی: بسیار خنک و سبک بوده و برای تولید مانتو تابستانی استفاده می‌شود. پارچه فیونا: به علت خوش فرم بودن پارچ برای تولید مانتو مجلسی استفاده می‌شود. پارچه کرپ: از ابریشم، پشم و پلی استر تهیه شده و ظاهری توری شکل دارد. ۱۵ مدل جدید مانتو عید ۹۸ حالا که در مورد نحوه انتخاب مانتو عید ۹۸ اطلاعات کافی را بدست آورید. به معرفی ۱۵ مدل مانتو شیک و زیبا برای سلیقه‌های مختلف را به همراه لینک خرید معرفی می‌کنیم. انتخاب شماره ۱ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: مک لارن جلوکار گلدار قزن خور قد مانتو بلند انتخاب شماره ۲ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: مازراتی یک طرف جلوکار دوزی شده است. از پشت برش دارد قزن خور قد مانتو کوتاه انتخاب شماره ۳ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: نخی گلدار یقه ایستاده جلوکار شده و دکمه دار آستین بلند و سه ربع انتخاب شماره ۴ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: مک لارن یقه ایستاده ۳سانتی متری یک طرف جلو سینه و آستین گیپور دارد قد مانتو بلند است کمر برش دار روی سینه ساسون می‌خورد جلو دکمه مخفی انتخاب شماره ۵ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: لنین مناسب برای بهار، تابستان و پاییز قد مانتو بلند است مناسب مهمانی و روزمره دارای دو جیب در جلو انتخاب شماره ۶ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: مازراتی یقه گرد قد مانتو کوتاه است قزن خور آستین چاک دار انتخاب شماره ۷ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: شانتون یقه گرد ایستاده قد مانتو بلند است کمربند دار آستین دوتکه دکمه دار انتخاب شماره ۸ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: مک لارن یقه گرد قد مانتو بلند است قزن خور جلوکار گلدار مناسب برای استفاده روزمره انتخاب شماره ۹ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: پرادو یقه گرد قد مانتو بلند است قزن خور کمربند دار مدل این مانتو مجلسی است. انتخاب شماره ۱۰ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: پرادا آستین سگک دار قد مانتو کوتاه است قزن خور جلوکار هلالی پشت کار بلند است انتخاب شماره ۱۱ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: کتان قد مانتو کوتاه است قزن خور مدل مانتو مجلسی است انتخاب شماره ۱۲ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: کاوانی یقه گرد قد مانتو کوتاه است قزن خور مدل مانتو مجلسی است مدل برش هلالی انتخاب شماره ۱۳ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: نخی یقه هفتی قد مانتو کوتاه است طرذح کیمینو مدل مانتو مجلسی است دو تا جیب هم دارد انتخاب شماره ۱۴ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: شانتون یقه گرد قد مانتو کوتاه است قزن خور مدل مانتو مجلسی است آستین چین دار انتخاب شماره ۱۵ برای مانتو عید ۹۸ مانتو عید 98 : راهنمای خرید مانتو به همراه 15 مدل مانتو و لینک خرید جنس پارچه: لنین یقه گرد قد مانتو کوتاه است قزن خور مورد استفاده در روزمره



:: برچسب‌ها: مانتو ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 اسفند 1397 | نظرات ()